19 Mart 2008 Çarşamba

Vişneli Etimek Tatlısı

Merhabalar.İlk tarifimle sizinleyim umarım beğenirsiniz.biraz acemiyim ama :)

Sevgi ablacım çok teşekkür ederim öncelikle yardımların için



Malzemeler:
1 paket etimek ,
1\2 su bardağı şeker,
1\2 su bargağı su
Kreması:
1,5 kahve fincanı un,1.5 kahve fincan şeker
125gr tereyağı,yarım lt süt
Üzeri için :
vişne(isteğe göre antep fıstığı-cevizde olabilir)

Hazırlanışı:
ilk olarak şekerle su kaynatılır.Etimekler tepsiye dizilir sıcakken şerbet etimekler üzerine gezdirilir.Yağla un kavrulur.Şeker ve azar azar süt ilave edilir topaklanmaması için kaynayana kadar karıştırılır.Göz göz olana kadar pişirilir.Sıcakken mikserle 15 dk çırpılır.Etimekler üzerine krema dökülür vişneler serpiştirilir.Buzdolabında soğutulur.Afiyet olsun

1 yorum:

sevgi dedi ki...

Tuba'cığım öncelikle siten hayırlı ugurlu olsun.Güzel tariflerinle tüm blogcuları mutlu edeceğini biliyorum
Etimek tatlında harika olmuş ellerine sağlık
Sevgiyle kalll
çokkk öptümmm